轩铃舟
你就告诉他,听我说话。
如果他做不到,那么也没必要继续下去了。

堆积梗题和碎小心情的无聊人,慎关。
 

《失去的过去 十题》

依旧语法错误有。


1.I beg you to keep me away.I can’t stand missing you!

我恳求你离我远点,我再也不能忍受那痛苦的思念你的日子。

2.The best and the worst thing in my lifetime is meeting you.

我此生最幸与最不幸在于我遇见了你。

3.I will never belong to you.

我将永远不属于你。

4.Maybe I will think of you one day, but now what I should do is to become the stranger of yours.

也许在未来的某天我依旧会想起你,但是现在我所要做的是成为你们之间的陌生人。

5.I can see you, but I can’t touch you forever.

我们的悲哀在于我能见到你,但是却永远无法触及到你。

6.Your voice, your skin , your smile and all about you used to be my possessions.

你的声音,你的肌肤,你的笑容以及你的一切都曾是我的所有物。

7.We wished we would have a sweet time, but we just broke up before its coming.

我们曾期待有一段甜蜜的时光,但在那来临之前我们却已各奔天涯。

8.I always lied to you.Now I tell the truth, but you won’t come back any more.

我曾常对你说谎,如今我说了实话,你却再也不会回来。

9.You do the same to another one.All is I deserved it.

你对另一个人做了同样的事。而这一切都是我活该。

10.When I was young, I believed that love was a fixed thing.I know I was wrong.

当我还年轻的时候,我相信爱是一种牢固的东西。不过我知道我错了。


评论(1)
热度(53)
© 轩铃舟/Powered by LOFTER