轩铃舟
你就告诉他,听我说话。
如果他做不到,那么也没必要继续下去了。

堆积梗题和碎小心情的无聊人,慎关。
 

《爱之十题》

乱腿,语法错误有。


1.“I can‘t afford it. It's too expensive.Now I give up your love."

我负担不起,它太昂贵了。所以,我放弃了,你的爱。

2."Love is a special addiction.The medicine cures you and the drug destroies you."

爱是一种特殊的瘾。一味治愈你的药与一种将你摧毁的毒。

3.”Welcome to see you, dear stranger."

很高兴见到你,亲爱的陌生人。

4.I forgot many things except the love which hurt me deeply.

我忘了很多,除了那刻骨铭心的爱。

5. I give you freedom but I never allow you to use it in that way.

我给你自由,却不是给你滥用的。

6.“Have you seen my heart?Now give you."

你看见我的心了吗?诺,现在送给你。

7.”Lie to me“

别对我说谎。(一部美剧)

8.”I'm dying. Don't worry.I will bury the love."

我要死了。别担心,我会把那爱带到坟墓去的。

9.“Oh,boring.Well, would you like to the one I love?"

恩,无聊。对了,你愿意成为我所爱之人吗?

10.”I love you.“

我爱你。

评论(4)
热度(68)
© 轩铃舟/Powered by LOFTER